tisdag 24 januari 2012

Andra dan i koh samet

I dag på morgonen vakna vi sen gick vi och åt frukost sen och litte senare på dan gick vi till stranden och var där hela dan sen på kvällen gick vi till stranden och åt dom hade eld show och när vi kom till hotelet såg vi ödlor som jag döpte till fjärt och bert

lördag 14 januari 2012

Till koh samet

I dag klockan 9 så burja vi fara mot koh samet först okte vi bil i ungje fär 2 timar sen åkte vi båt i 40 minuter när vi kom fram så tog vi en taxi till vårt hotel lima bella bär fick vi hjälp med vväskorna av en i personalen när vi kom till rumet så packaå vi up vårt rum var ganska. Littet men super mysit. Sen bada jag och saga i poolen lite senare for vi till stranden däbr gjorde vi sand figurer sen gick vi och åt det var super mysit mongasköt up raketer och komlojlycktornär vi hade ätit up så hade dom eld sov det var veldigt coolt sen på kvälen såg vi film typ klo ckan 10 burja v,i se ann som jobbar där skrämde oss lite

tisdag 10 januari 2012

Andra dan i bangkok

I dag skulle vi fara till ett av värdens största köp sänter . på vägen dit så var det någon som tyckte vi såg för viilade ut så den fråga omvi villeåka tuk tuk vi sa ja . själv klart så skulle vi få fara på några afärer först. sen så var vi där vi såg 4d bio det var super coolt .det bästa med semestern var själv klart att vara på datorn. skoja bara

måndag 9 januari 2012

Bangkok

I dag for vi till bangkok som egentligen heter: änglarnas stad residens för lndras helliga juvel värdens stora huvudstad smyckad med 9 värdefulla ädelstenar gudarnas och de pånyttföda själarnas hem. Bangkok har det längsta namnet. När vi hade packat upp lite saker gick vi på stan där matade vi fiskar sen på kvällen for vi på ett super kul varuhus det var skräcktema. Där och det fanns ett spökhus som det var 13 års gräns på men vi låsadets att vi var 13 år och dom gick på det hi hi och vi åt skräckburgare för utom jag. Där fanns också en hund toalett

söndag 8 januari 2012

Kite surfing

I dag var vi på stranden och jag fick massage i en halvtimme av min massagekompis. sen prova vi kite surfing, jag och saga var på land och provade sen gick vi i vattnet med kläderna på och provade.

fredag 6 januari 2012

Bannan båt och vatten skoter

I dag var vi på stranden där bada vi och plocka snäckor men vi gjorde inte bara det vi åkte bannanbåt och vattenskoter, det var super coolt men det var jätte mycket maneter. Vi red också, då såg vi en jättestor manet den var säkert 1 metert lång och och 1 halv meter på breden.

torsdag 5 januari 2012

Black mountain waterpark

I dag var vi på ett vatten land där fans det gäte kuliga vatten ruchbanor jag åkte alla som var färdiga för stälet var inte ricktigt färdigt så vi fick gå in biligare en sak var man tvungen att ha gälm för att man stöte huvet

onsdag 4 januari 2012

Att rida elefant

I dag red vi elefant mamma fick säta sig på elefantens nacke eftet vi hade ridit så fick vi se på en elefant unge show det var gäte kul elefanten krama mig ,dansa och sparka fot boll och jag stod i mål den gjorde mer saker men det orkar jag inte skriva om sen for vi på market village och åt gäte stora glassar

tisdag 3 januari 2012

En lungn dag

I dag rengna det på morgonen men vi bada en då sen såg vi film efter lunch for vi på ett hotell som heter imperial där bada vi och lekte sen for vi sen for vi på stan och åt mat

måndag 2 januari 2012

Ap templet

I dag var vi på aptemplet. Där såg vi några sköna typer på väg up till ett tempel där ville dom att man skulle donera pengar till templet sen mata vi apor dom slet maten ur mina händer sen for vi på stranden det var super stora vågor